Staj Başlama Tarihi: 03/07/2023
Staj Bitiş Tarihi: 11/08/2023
Zorunlu Durumlarda
Staj Başlama Tarihi: 17/07/2023
Staj Bitiş Tarihi: 25/08/2023
Stajını yapmak isteyen öğrencilerimiz zorunlu staj başvuru formu, kimlik fotokopisi ve müstahaklık belgesini 19.06.2023 tarihine kadar şahsen teslim edebilir, kadmyo@gumushane.edu.tr mail adresine gönderebilir ya da posta/kargo yolu ile Yüksekokulumuza gönderebilirler. Müstahaklık belgesine e-Devlet sistemine giriş yaptıktan sonra arama kutusuna ‘’SPAS Müstahaklık Sorgulama’’ yazılmasıyla ulaşılabilir. Evrak takibi ve belirtilen süre içerisinde başvuru evraklarının Yüksekokulumuza ulaşması öğrencinin sorumluluğundadır.
Staj döneminde staj defterine eklenecek evraklar aşağıdadır. Zorunlu staj başvuru formunda belirtilen staj iş yeri ile staj defterini onaylayan staj iş yeri arasında farklılık olması durumunda staj geçersiz sayılacaktır. Staj defterindeki ilgili evraklar staj yapılacak iş yerine onaylatılarak staj bitiş tarihinden sonra en geç 15 gün içerisinde Yüksekokulumuza posta/kargo yolu ile gönderilmesi gerekmektedir. Her türlü gönderim ücretinin öğrenci tarafından karşılanması zorunludur.
Öğrenci Staj Yönerge ve Formlarına Ulaşmak İçin Tıklayınız..
Bilgisayar Teknolojileri |
Elektronik ve Otomasyon |
Elektrik ve Enerji |
Mimarlık ve şehir Planlama |
Muhasebe ve Vergi |
Ulaştırma Hizmetleri |
Yönetim ve Organizasyon Bölümü |
Veterinerlik Bölümü |